Pas a pas

Mattelart
Armand Mattelart, un dels grans teòrics de la comunicació i la societat de la informació, analitza en una de les seves obres la necessitat de superar el mètode binari i dotar-lo d’humanitat, abans que la tècnica no ens engoleixi.

En aquest sentit, la comunicació i les tecnologies ens engoleixen constantment i sembla, massa sovint, que vivim realitats paral·leles. Cal analitzar els textos, les imatges… i també, la forma en com ho oferim a les xarxes socials, els mitjans de comunicació i la publicitat.

Un mateix missatge pot tenir tantes formes com interpretacions, una notícia sense orientació pot destruir el missatge. Els objectius solen ser més importants que el propi missatge. Abans de definir una campanya de comunicació, abans de definir un lema, cal definir els objectius que perseguim, sinó la pròpia dinàmica engolirà el nostre missatge.

En l’àmbit comunicatiu hem de tenir especial cura en aquest tema. Les urgències no sempre són bones companyes, cal definir, pas a pas, allò que volem transmetre i com ho volem fer.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s